Використання інформаційних технологій у навчанні
Серед навчальних дисциплін гуманітарного циклу освіти в Україні бливе значення має література, яка відіграє провідну роль у формуванні світогляду, характеру, особистісних якостей та естетичних смаків учасників освітнього процесу.
Високе мистецтво слова допомагає читачам усіх вікових груп пізнати світ і себе у ньому, осмислити людські стосунки. Сучасне заняття української мови та літератури важко уявити без використання відео- та графічних зображень, анімації, аудіосупроводу, тобто без однієї з головних складових інформаційних технологій - мультимедійної. Мультимедіа полегшує процес запам'ятовування, робить вивчення матеріалу більш цікавим, створює ілюзію віртуальної реальності.
Застосування інформаційних технологій сприяє формуванню уваги, потягу до експериментування. У зв'язку з цим створюються можливості нетрадиційного сприйняття фактів, встановлення зв'язків між новою та відомою інформацією.
Використання мультимедійних засобів сприяє міцному та якісному засвоєнню знань, підвищенню мотивації, ефективності і практичної спрямованості кожного заняття; розвиває інтелектуальні й творчі здібності здобувачів вищої освіти, уміння самостійно здобувати нові знання.
Перегляд презентацій з літератури за посиланням нижче.
Презентації та відео- до занять української літератури
Література Розстріляного відродження
Література середини ХХ століття
Презентації до занять української мови
Детальний перегляд презентації з різних розділів української мови за посиланням нижче
Як парость виноградної лози плекайте мову...
Мова не існує поза культурою як соціально успадкованої сукупності практичних навичок і ідей, що характеризують наш спосіб життя. Як один з видів людської діяльності, мова виявляється складовою частиною культури, обумовленої як сукупність результатів людської діяльності в різних сферах життя людини: виробничої, суспільної, духовної. Однак як форма існування мислення і, головне, як засіб спілкування мова постає в одному ряді з культурою.
Успішне оволодіння орфографією передбачає чітко організовану роботу над помилками, до якої слід старанно готуватися. А звідки з'являються помилки? Тільки проаналізувавши їх причини, можна отримати бажаний результат.
Перша причина- орфографічних помилок достатньо розповсюджена. Наше письмо супроводжує внутрішня мова. Думка випереджає рухи руки. Написавши щось у швидкому темпі, ми читаємо не те, що написали, а те, що хотіли написати, не помічаючи своїх помилок. Важаю, що доцільно використовувати вправи, де треба виправити помилки. Працювати над власною мовою, осмисленням прочитаного і почутого, добирати слова для висловлювання, дбати про чистоту мови.