Використання інформаційних технологій у навчанні   

Серед навчальних дисциплін гуманітарного циклу освіти в Україні бливе значення має література, яка відіграє провідну роль у формуванні світогляду, характеру, особистісних якостей та естетичних смаків учасників освітнього процесу.

Високе мистецтво слова допомагає читачам усіх вікових груп пізнати світ і себе у ньому, осмислити людські стосунки. Сучасне заняття української мови та літератури важко уявити без використання відео- та графічних зображень, анімації, аудіосупроводу, тобто без однієї з головних складових інформаційних технологій - мультимедійної. Мультимедіа полегшує процес запам'ятовування, робить вивчення матеріалу більш цікавим, створює ілюзію віртуальної реальності. 

     Застосування інформаційних технологій сприяє формуванню уваги, потягу до експериментування. У зв'язку з цим створюються можливості нетрадиційного сприйняття фактів, встановлення зв'язків між новою та відомою інформацією.

 Використання мультимедійних засобів сприяє міцному та якісному засвоєнню знань, підвищенню мотивації, ефективності і практичної спрямованості кожного заняття; розвиває інтелектуальні й творчі здібності здобувачів вищої освіти, уміння самостійно здобувати нові знання. 

Перегляд презентацій з літератури за посиланням нижче.

Презентації та відео- до занять української літератури

Література Розстріляного відродження

Література ІІ половини ХІХ століття

Література 10-х років ХХ століття

Література середини ХХ століття

Презентації до занять  української мови


Детальний перегляд презентації з різних розділів української мови за посиланням нижче

Фонетика як розділ мовознавства

Лексика української мови

Синтаксис словосполучення та речення

Словотвір. Будова слова.

Як парость виноградної лози плекайте мову...

Мова не існує поза культурою як соціально успадкованої сукупності практичних навичок і ідей, що характеризують наш спосіб життя. Як один з видів людської діяльності, мова виявляється складовою частиною культури, обумовленої як сукупність результатів людської діяльності в різних сферах життя людини: виробничої, суспільної, духовної. Однак як форма існування мислення і, головне, як засіб спілкування мова постає в одному ряді з культурою. 

Успішне оволодіння орфографією передбачає чітко організовану роботу над помилками, до якої слід старанно готуватися. А звідки з'являються помилки? Тільки проаналізувавши їх причини, можна отримати бажаний результат.

Перша причина- орфографічних помилок достатньо розповсюджена. Наше письмо супроводжує внутрішня мова. Думка випереджає рухи руки. Написавши щось у швидкому темпі, ми читаємо не те, що написали, а те, що хотіли написати, не помічаючи своїх помилок.  Важаю, що доцільно використовувати вправи, де треба виправити помилки. Працювати над власною мовою, осмисленням прочитаного і почутого, добирати слова для висловлювання, дбати про чистоту мови.

© 2017 Алла Марценюк, місто Миколаїв
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати